Scenario Management

  • Voorkeurskanalen
  • Customer journey
  • Scenario timeline​

Scenario management stelt onze klanten in staat om via een visuele workflow alle beschikbare outputkanalen te combineren in één enkel, communicatiescenario en verschillende triggers te koppelen aan modulaire outputkanalen. Met scenario management kunnen gebruikers de beschikbare communicatiekanalen eenvoudig beheren via een transparante editor door middel van slepen en plaatsen. Hiermee kunnen gebruikers eenvoudig ‘Wat als’, ‘Als-Dan’, acties en triggers configureren.

Eclipse CCM Scenario Management Eclipse CCM Scenario Management

In een scenario kan een workflow worden vastgelegd die communicatie voor verschillende kanalen naar een doelgroep orchestreert. Men kan een bericht (opgesteld in de content manager) via Whatsapp laten opvolgen door een e-mail of brief. Communicatieprocessen kunnen zo vooraf worden gedefinieerd, zodat de klant reis vlot zal verlopen.

Continuous improvement: Afhankelijk van de behoefte van de doelgroep kunnen deze scenario’s eenvoudig worden aangepast door gegevens uit de praktijk of feedback van de doelgroep. Dit met als doel de communicatie continu te blijven verbeteren. Daarbij kan ook de A/B testing tool worden gebruikt die is opgenomen in de scenario manager van Eclipse.